همه چیز از همه جا

دانستنیهای علمی و ...

همه چیز از همه جا

دانستنیهای علمی و ...

وقتی اتفاقاتی میافته که اصلا تو ذهنت تصورش نمیکردی اما یهو میبینی داری تو مسیری قدم میزاری که همه رو شوکه میکنی و آرزوهای خیلیارو به حقیقت تبدیل میکنی میفهمی که تو هم داری یه اثر به جا میزاری.


I'm coming to you Stanford

همه چیز دان شدن

مدت ها قبل وقتی که وبلاگ شروع به کار کرد همه چیزدان شدن تنها در حد یک تایتل بود. الان به این نتیجه رسیدم که نمیشه همه چیز رو دونست ولی لا اقل میشه از خیلیا بیشتر دونست. هنوز منم جزوه 99% درصد بقیه هستم اما باتوجه به شرایطی که توش بودم قدم بزرگی برای جدا کردن خودم از 99% جامعه هم میهنی خودم برداشتم.

امیدوارم حاشیه ها مسیر اصلی رو ازم گم نکنند...

قدم اول : Stanford University

قدم های بعدی: X

افسردگی و شادابی

الان یه سر زدم به نوشته های قبلی و وبلاگ کسایی که کامنت گذاشته بودن.

بیشترشون افسرده بودن، نمیدونم چرا اما به نظرم زندگی خیلی راحت تر ازون چیزیه که بقیه فک میکنن. درست مشکلات و دل نگرانی زیاده اما در نهایت زندگی ما خیلی خیلی راحتتر از زندگیه یه بچه ی سوریه ایه

بعد ازین همه سال

بعد ازین همه سال بعضی وقتا سر میزنم ببینم چه خبره

واقعا آدم وابسته ایم من

متر؟ پرگار؟ خطکش؟




این که می‎‌بینید یک متر ساده نیست. شما می‌توانید با این متر هم خطوط مستقیم رسم کنید هم دایره بکشید و هم هر نقطه‌ای که را در هر فاصله‌ای روی متر، علامت بزنید. به کمک سوراخ‌هایی که روی متر هست می‌توانید نقطه‌ها را علامت‌گذاری کنید یا دایره  بکشید، شکاف سرتاسری و باریکِ روی متر هم کمک می‌کند تا بدون قرار دادنِ مداد، روی لبه‌ی بیرونیِ متر، خطوط مستقیم را رسم کنید.
طراح: Sunghoon Jung